Mittwoch

Gårdagen rent ut sagt sög. Klubben var liten, det var skitvarmt, fullproppat med folk, musiken var låg och alkoholen var skitdyr. Man brukar kunna ha roligt om man har rätt sällskap, men inte ens det kunde liva upp stämningen denna kväll. Sen att en av sina egna vänner ska vara dryga, det gör inte direkt saken bättre. Och jag ska säga dig, jag har inte gjort dig nånting. Du borde snarare tänka på hur du har tagit vara på vänskapen.

Vi skulle fått skjuts hem av Tina i går, men så blev det inte. Hon ringde till Rickard vid tjugo över tolv och frågade om hon skulle hämta oss men det ville jag inte. Nu i efterhand kunde vi lika gärna åkt, vi skulle inte direkt missat något jättekul. Jävla skitkväll..

Jag somnade nästan direkt när vi kom hem. Jag orkade inte ens tvätta bort mitt smink för att jag var så jävla trött i kroppen och huvudet. Jag slängde bara av mig mina kläder och hoppade ner i sängen.

Mådde finfint i morse med tanke på att jag bara drack tre öl och en drink i går. Underbart. Så nu har jag dammsugit hela lägenheten, tvättat massa kläder och köksmattan, städat under efter mig och Rickard i köket(tänker påpeka ännu en gång att jag är skitless på folk som är som små jävla ungjävlar, morr) och jag ska även alldeles strax börja plugga. Wie

Jag är väldigt sugen på att ha picknick. Tyvärr är det inte så mycket sol ute. Får väl bli fiskbullar med potatis till middag ändå. Hmm..

So long!

Kommentarer
Postat av: Pills

Du får slänga in bilderna :D <3

2009-04-29 @ 17:30:23
URL: http://tuddiluu.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja, jag ska göra det i morgon :D <3

2009-04-29 @ 20:24:36
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: pills

FAN VA BRA ! :D:D

2009-04-29 @ 22:54:50
URL: http://tuddiluu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0