Myssöndag

Rubriken talar för sig själv. I kväll blir det till att bara ta det lugnt. Just nu ligger jag här och pillar på bloggen och i photoshop medan Rickard röjer undan i lägenheten samtidigt som han kollar på TV. Ni ser, killar kan göra flera saker samtidigt, i alla fall min prins.

I kväll blir det fläskfilé, pommes, beasås och tzatsiki till middag. Det ska bli så himla gott, längtar som fan faktiskt, hihi. Och jag ska väl försöka hjälpa till med maten, men håller mig till att fixa pommes och duka. Är inte direkt duktig på att tillaga kött.

Efter middagen ska vi ta ett mysigt, varmt bad med tända ljus. Underbart!

I morgon är det skola för min del. Känner mig inte alls taggad med tanke på att jag börjar 8.10. Visst, det kanske låter som rena lyxen för vissa. Men för mig är det pain in the ass. Jag måste gå upp klockan sex för att ge valpen mat och sedan en morgonpromenad. Men vad ska man göra? Skulle aldrig byta bort det ändå :)

Jag har funderat kring min rökning. Jag har börjat snusa istället(igen) och i dag har jag inte rökt en enda cigarett. Är inte jag duktig? Det tycker minsann jag. I'm proud of myself.

Nej, nu börjar det skramla i köket. Ska nog gå och kika efter i hopp om att vi ska börja med maten.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Då är vi två :) det slog mig igår också, innan helgen också iof, men varför jag inte slutar röka? Jag snusar ju också som du vet. Men jag kände att det inte var lika gott som vanligt och verkligen ifrågasatte mig själv så nu jävlar från idag blir det stopp! :) Nu är det bara mina små mini rapé som gäller och inget annat. :)

2009-08-31 @ 06:19:35
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe, det låter ju alldeles underbart:) Rapé snusade jag också förut, men har dock tröttnat på det. Nu är det catch viol som gäller. Du borde testa det snuset, smakar skitgott :) Luktar gott också för den delen, haha.

2009-08-31 @ 10:41:06
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0