Åh, vilken underbar dag

Hemkommen från skolan för ca en timme sedan. Har städat lite smått. Dammsugit hela lägenheten, plocka disk, fixat med diskmaskinen, diskat kastruller, tvättat toaletten samt skurat hela lägenheten. Duktig Sandra såhär på en fredag!

Ja, det var ju tänkt att jag skulle slå in mina julklappar nu när jag äntligen har handlat klisterlappar man sätter på julklapparna. Men sen upptäcker jag att vi inte har tejp när jag sitter i stundens hetta och tycker att det är jättemysigt. Trist. Jaja, får köpa det i morgon i Täby när jag ändå håller på och shoppar med mor min.

Skoldagen har varit grymt bra! Jag och Bea har(som vanligt) varit trötta. Men denna dag var det fan extremt. Vi fnittrade åt allt och ingenting och hade allmänt trevligt. Vad skulle jag göra utan dig, min prutt?

I kväll blir det födelsedagsfest för Jockisen. Han fyller 20 år idag, och grattis på dig! Det kommer bli väldigt kul tror jag, sen är det bara att bortse från vissa *pip*. Jag kan ha roligt ändå :] Undra bara vad jag ska ha på mig, alltid dessa klädproblem. Klänning eller jeans och nå snyggt därtill, vad tycker ni?

Gud, det är fullrulle hela helgen för min del. Rätt skönt dock. Mindre skönt att jag ska försöka få in lite tid för pluggande men det ska nog gå.




Kommentarer
Postat av: Michaela

Jeans och något killer partylinne tycker jag!!

Men vad blev det för outfit då? :)



Hade ni trevligt trots pipet? haha ;)

<3

2009-12-04 @ 21:22:58
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: martina

hoppas du får en jättetrevlig fredag! vi borde ta och ses snart sandriiiii :) ha de guld. puss<3

2009-12-04 @ 23:40:04
URL: http://wordsbycarlstedt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det blev jeans och ett linne :)Ja, jag hade grymt kul:) <3



Tack Martina, detsamma! Ja, jag tycker det också :) puss på dig <3

2009-12-05 @ 13:25:36
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0