Äntligen hemma.

Jag kom alldeles nyss innanför dörren. Julklappsshoppningen gick superbra. Jag hittade det mesta jag ville ha. Jag är extra nöjd över älsklings julklapp. Trodde inte att jag skulle ha råd med det jag ville köpa men är man affärskvinna så ;) haha. Lyckades pruta ner julklappen ganska bra faktiskt. Jag köpte en grymt snygg ögonskugga från Make up store som jag ska ha på nyår. Hittade en nyårsklänning också, som jag tänkt köpa sen när jag är klar med julklapparna. Kan ju inte alltid tänka på sig själv i första hand ;)

Vi käkade även lite på McDonalds. Ska man orka shoppa länge behöver man några pauser då och då.

Väl hemma blev det lite snabblagad middag och nu är det dags för mys med baby.



En mysig vinterbild på mig från 07 kanske.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag måste också komma på något bra att köpa till min man, men vet fan inte vad haha. Det får lösa sig när det kommer liksom!

Vill bara julshoppashoppashoppa nu :D



<3

2009-12-03 @ 11:09:26
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är fan svårare än vad man tror :p Ja, det är ju så mysigt att julshoppa:)



<3

2009-12-03 @ 13:32:08
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0