Bra dag i dag

I morse var jag och mamma på gymmet. Tränade i ca 2 timmar. Det kändes verkligen att jag inte har tränat på ett tag, var väldigt seg så tog det ganska lugnt. Får se om jag har träningsvärk i morgon. Jag lyckades även paja en maskin man tränar benen med. Lyckat va? haha.

Jag och älskling var bjudna på middag hos mamma. Där bjöds det på tacos. Hur gott som helst. Det var faktiskt mycket trevligt. Hela familjen var samlad.

I morgon ska vi till Nacka och handla underkläder och annat nödvändigt. Får se vad man hittar nu i mellandagsrean :) Kommer bli skitnice!

Just för tillfället händer det inte så mycket i min värld. Då får ni stå ut med att jag kanske inte uppdaterar så ofta. Vill ju inte skriva om samma saker hela tiden. Haha!

Jag har haft en bra dag i dag trots att jag inte har gjort så mycket. Jag känner mig genast piggare efter att ha tränat, vilket gör mig på bra humör. Rickard jobbade halvdag så vaknade när han kom hem, vilket också gjorde mig på bra humör. Och middagen fick man spendera med mammas underbara familj och kvällen kommer avslutas med en varm dusch med R. Awesome!



Jag hissar:

Mina lojala vänner. I do love you guys. Jag vet var ni finns, och ni vet var jag finns. När vi behöver varandra!

Jag dissar:

SLASK! Vafan är det för skit? Gud, jag blir på dåligt humör av att bara vara ute. Nej, det jag verkligen inte tycker om är att bli blöt om fötterna bara när att man ska ner till centrum för att köpa snus.



Puss på er!


Kommentarer
Postat av: bea

i do love you to schnuxxie<3

2009-12-29 @ 16:22:37
Postat av: sandra

<3<3

2009-12-30 @ 00:05:04
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0