.

Jag har valt att lösenordskydda min blogg pga många anledningar. Nu är jag riktigt rasande och vill inte att vem som helst ska kunna läsa det jag skriver. Jag väljer vilka jag ska ge lösenordet till och det är bara att acceptera det.

DU ber MIG att ta mig i kragen! Du är ju totalt jävla sinnessjuk. Efter allt du har gjort mot mig, MEDVETET ber du mig att ta mig i kragen. Din jävla fitta. Det förvånar mig att jag kunde hålla mig ifrån att drämma till dig i går. FYFAN för dig. Jag förstår inte att du tror att du har mage till att yttra dig på detta vis. Din smutsiga jävel. Du tror att du är så förbannat jävla bra på allt, att du kan allt, TILL OCH MED ställa diagnoser på människor du inte ens känner. Och du ska vara proffesionell, in my fucking ass.

Jag kände att jag en gång skulle kunna förlåta dig för det du har gjort. Men i går ändrade jag mitt beslut ganska kvickt. Jag finner inga ord för min ilska jag känner för dig. Jag har aldrig ogillat en människa så mycket i hela mitt liv. Att du kunde utnyttja min lojalitet och omtänksamhet såhär, det förstår jag inte. Du är en vuxen jävla människa.

Jag sitter och skakar nu av ilska. Kan inte hantera detta tillstånd. Du får mig att vilja trycka fingrarna i halsen. Men jag tänker inte låta dig ta min stolthet ifrån mig. För jag är stolt för den jag är, jag vet att jag inte har gjort något fel. Det är du! BARA DU. Jag tänker inte backa och slicka röv som alla andra för nu vet jag att jag har rätt. Ditt äckliga lögnaktiga luder.




Kommentarer
Postat av: bea

åh min lilla sandra:( bra att du behöll de gamla lösenordet! haha=D hade de sparat på automatik på datorn:)



synd att du fått så mycket skit pga hennes bristande sociala förmåga, man kan ju undra om hon lider av aspergers, vi får meja ner all din ilska med våra superdagar: varm choklad, macka och så mycket skitsnack så man får träsmak i käften, och som vanligt i våran mysiga kafeteria där inga förvuxna tonåringar kommer in:D



(kan inte hjälpa de men jag läser aspergers som asparagus, och asparagus är sparris så jag sitter och fnittrar hela tiden, haha:D)

2009-12-06 @ 18:47:28
Postat av: Sandra

Haha, bra där! ;D



Ja, men verkligen. Men nu har jag lite lättare att ignorera skiten som kommer ut hennes mun. Ja, det låter alldeles utmärkt för mig i en situation som denna:) <3



Haha, sötnos :D

2009-12-07 @ 13:15:22
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0