Finally

Mja, just för tillfället är jag ganska nöjd med designen. Nu är det jag och Bea på våran mösspåtagning som pryder bloggen. Nice va? Såklart!

Jag har tänkt börja med en rolig sak här i bloggen. En sak jag tycker är rolig i alla fall. Jag har sett att ganska många bloggare gör det. Jag tycker det verkar roligt. Det heter "hissa och dissa". Det ska jag lätt göra. Jag har rätt mycket jag vill dissa, och hissa för den delen också :]

Så..



Jag hissar:

Det första jag kommer på är faktiskt Rickards kusin Nathalie. Hon har gått lumpen och är med i Nordic Battle Group vilket jag beundrar jävligt mycket. Hon är riktigt grym! Dessutom är hon übertrevlig och jättegullig. Hon förtjänar verkligen att bli hissad. Hon är dessutom bara 23 år. Det ni!

Jag dissar:

Tråkiga, asociala människor. Seriöst. Är det verkligen roligt att bara sitta hemma och göra ingenting? Behöver jag ens skriva något mer? UT med er och träffa människor. Lev livet!



Kommentarer
Postat av: bea

haha couldn't agree more! go muminski go muminski<3

2009-12-21 @ 14:03:43
Postat av: Sandra

haha :D <3

2009-12-21 @ 14:40:23
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0