I do hate you sometimes

Ibland kan du vara en riktig pain in the ass. Du beter dig som en barnunge. Jag står inte ut med omogna människor. Hur många gånger jag än förklarar för dig, förstår du ändå ingenting. Istället för att genast bli arg, så ifrågasätt situationen. På ett trevligt sätt. Istället för att genast börja dryga sig och låta otrevlig. Tro mig, då blir det mycket värre. Ingen är otrevlig mot mig utan anledning. Då får du ett helvete tills du har förklarat dig och bett om ursäkt. Jag vet  när jag har rätt och när jag har fel. När jag har fel erkänner jag det och ber om ursäkt. Konstigt att jag är yngre än dig men kan ändå bete mig som folk och erkänna mina brister. Kanske dags att växa upp?

Ja, vem vet. Du kanske vill leva i din lilla bubbla för femtonåringar. Vad vet jag. Jag verkar tydligen inte känna dig efter snart två år, konstigt nog.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0