Jävla skit

Åh, jag blir grymt irriterad på photoshop och hela min jävla blogg. Har stor lust att bara ta bort min blogg och strunta i hela grejen. Jag är garanterat INTE klar med min blogg. Ha tålamod och överseende. Den måste få se ut som skit ett tag nu, så jag kan uppskatta den sen när jag har mer ork till att pilla på designen.

I dag var jag och Rickard på kalas hos hans kusin Nathalie. Hon fyllde 23. Vi var i hennes nya lägenhet och den var grymt mysig. Det var bara en etta, men det var rätt lagom ändå. Hon hade en grymt snygg fondvägg som jag inte kunde göra mer än att älska, haha.

Där bjöds på laxtårta, skalsdjurssoppor, sallad och dylikt. Jobbigt bara att jag inte är så förtjust i skaldjur eller lax. Men jag tog en tårtbit och lite sallad, i hopp om att det inte skulle smaka lax. Men det smakade jättemycket lax så att Jocke fick min bit. Han älskar ju lax i alla möjliga former. Åh, nu blev jag hungrig. Ska nog ta en macka eller två. Kanske tre! (Ironi över detta stycke. Vet någon som kommer fatta det hela iaf, haha).


Anyway..

Eftersom att jag inte har så mycket att berätta slutar jag detta inlägg nu.


Kommentarer
Postat av: bea

ahhahah du har ju lösenordsskyddat:P då kan du ju skriva namn, inte för att de behövs men! haha=D ska du inte gå ut med jackie i de GRYMT kalla vädret för att sen gå in och dricka socker med tévatten som ska bli GRYMT gott, och sen laga mat till din baby:P?

2009-12-20 @ 22:24:37
Postat av: Sandra

Haha, men jag tänkte om jag tar bort lösenordet sen :P hihi



Ja, eller huuur! :D haha

2009-12-20 @ 22:39:51
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: pills

Det är nog fler som fattar.. Sluta skriv om mig i din blogg och läs inte min blogg om det står något som du absolut måste störa dig på. Så jävla onödigt att ens hålla på :S om du har något att säga mig, så säg det till mig istället?

2009-12-25 @ 10:25:41
URL: http://tuuddiluu.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahaha! Seriöst Pillan. Du ska inte snacka om att ta det öga mot öga. Du har snackat så mycket skit om mig så det nästan börjar växa ogräs på dig. Karma, vettu! Nu får du fan ge dig.



Du har ju lösenord på din blogg nu. Antar att du har det så du ska kunna skriva en massa skit om mig. Nej, usch. Jag är så trött på det här. Jag har väntat hur länge som helst på denna stund. Det finns så mycket jag vill säga till dig.



Och jag satte inte lösenord på min blogg bara för att kunna skriva "skit" om dig. Jag hade ganska många fler anledningar till att sätta lösen.

2009-12-25 @ 15:05:35
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0