My Christmas

Jag hade en underbar julafton, minst sagt!

Efter lunchen hos Peter och Kia skjutsade Rickard mig hem till mamsen. Där var det full rulle med maten. Det var lite lugnare än hos Rickards kusiner, skönt nog. Det var bara jag, mamma, bror och låtsaspappa. Men vi hade jättetrevligt och jag fick jättemånga fina julklappar och jag är grymt nöjd.

Sen har jag varit lite överallt sedan dess. Har varit hos Rickards mamma, hos Bea, hos pappa och i dag ska vi till Rickards pappa.

Jag vill tacka alla underbara för alla jättefina julklappar. Fick ingenting jag inte är nöjd med. Allt var/är perfekt! Detta var nog den bästa julafton sedan jag var liten.




Jag hissar:

Mamma. Ja, behöver jag ens säga något mer? Jag tycker min mamma är den bästa och hon ställer verkligen upp för mig i vått och torrt. Hon gör saker som hon inte ens är skyldig till att göra ibland. Jag älskar henne!

Jag dissar:

Människor som kastar sten i glashus. Som påstår att man ska göra något på ett visst sätt, men gör sedan raka motsatsen själv. Mogna till er lite för guds skull. Vill ni behålla era lojala kompisar, bete er då därefter och sluta spela.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0