Saturday

Jag har suttit och pillat på min header ett ganska bra tag nu. Ingenting blir som jag vill och nu ger jag upp. Har för tillfället bilden på mig och Rickard. Och Jossan börjar tröttna, haha.

I går kom min fis hit och vi mös lite. Hon tog med sig likör 43 och lite mjölk och gud så gott det var. Det slank ner som saft. Hon bjöd även på lite öl :) Det var mycket trevligt. Sofia var med på ett hörn också. Vi hade lite spöksnack och annat smått och gott.

Jossan kom hit i dag och åt middag med oss. Snart ska vi kolla på en skräckfilm. Hoppas den är bra :)

På tal om skräckfilmer. Paranormal Activity var inte alls så läskig som alla hade sagt. Visst, den var väldigt bra och spännande men segstartad. Jag hoppade inte till en enda gång, trist. Jag tror att jag kanske fick för höga förväntingar efter allt snack.

Nej, nu ska jag gå och vara social mot mina kära vänner.





Kommentarer
Postat av: bea

kollade du på paranormal activity ändå:O? you bastard!!:O:O vi skulle ju se den imorgon ju:(:(

2009-12-20 @ 02:24:42
Postat av: sandra

Nej, jag kollade aldrig på den:) jag lovade ju att vi skulle se den i kväll!



Det var sen uppdatering angående den filmen. Jag och Rickard såg den för några dagar sedan :)

2009-12-20 @ 17:14:11
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0