Sinnesrubbat

"Vi konfronterar fascisterna i deras hem, på väg till demonstrationer, på fascistiska aktiviteter och varän de dyker upp. Många av Stockholms nazister är väl medvetna om den bittra faktan att de mycket väl kan attackeras eller konfronteras i sitt eget hem eller på väg till en fascistisk aktivitet. Att vara nazist i Stockholm är förenat med att få sina rutor inslagna, bilen uppbränd eller bli misshandlad på stan. Det är så det kommer att se ut för nazisterna i Stockholm så länge AFA Stockholm existerar. Vårt arbete är militant och revolutionärt. Vi måste bekämpa fascismen med alla medel vi har".

- Taget från antifa.se

Jag tycker det är helt sjukt hur dessa människor kan tro att det är ok att bryta sig in i folks hem och konfrontera dem. Antifa påstår att Salemsmarschen sätter skräck på samhället. Vad gör inte de när de skriver på hemsidan om att dem "tar till alla medel" som behövs så som misshandel, hembesök och bilbränder. Jag tycker att det är så jävla korkat. Våld löser inte våld, tro det eller ej. Självklart har dessa parter mycket delade åsikter, men det ger en inte rätten till att misshandla, kanske till och med ta livet av en människa. Det är ju så absurt och sjukt.

Jag har pratat med ganska många angående Salemsmarschen, både människor i min ålder och upp till 50. Alla säger samma sak. Det är inte nazisterna och nationalisterna som sätter skräck i Salem. Det är antifa. Kan ni gissa varför? Jo, de röjer ner Salem totalt. De springer runt på individers tomter, gömmer sig under balkonger, kastar gatusten på Salem centrum, springer runt i skogarna. Ska jag fortsätta?

Fan, jag är ju själv nojig över att antifa ska röja sig in i min port här på storskogsvägen i morgon. Ingen vet nog till 100% vad dessa tölpar är kababla till. Vi har heller ingen säkerthetsdörr och vill man verkligen in i lägenheten är det bara att sparka. Det är förbannat sinnessjukt det här. Tvi!


Kommentarer
Postat av: bea

hahaha tölpar hjärtat:D? hahahah

2009-12-12 @ 20:33:10
Postat av: sandra

Ja, AFA är riktiga jävla jon alltså :p haha

2009-12-14 @ 12:37:24
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0