Sköna söndag

Ja, nyss skrev jag ett ganska långt inlägg. Samtidigt skulle Rickard promt komma och tvätta av datorbordet och då lyfte han på musen och hela jävla inlägget försvann. Ganska irriterande! Men det är väl bara att börja om då. Jag ska inte låta jorden gå under för det.

I morse var jag, Rickard, Conny och Anna på IKEA. Vi handlade lite smågrejer vi behöver. Som ljus, blommor och dylikt. Shoppingrundan avslutades med korv.

I dag händer det nog inte så mycket. Just för tillfället lider jag av kraftig mensvärk som jag inte riktigt står ut med. Det värker i hela ryggen samt hela underkroppen. Och det är inte lite värk inte.

Jossan kommer förbi också, då ska hon även få sina julklappar. Får se om jag orkar vara social med tanke på värken.

Minns inte hälften av det jag skrev innan så ni får stå ut med detta korta inlägg.




Jag hissar:

Dessvärre kommer jag inte på något att hissa just nu, haha. Även fast jag är på toppenhumör i dag! Sorry guys.

Jag dissar:

Hycklare. Känner inte att jag vill gå in på en vidare förklaring


Jag har hållt på med detta inlägg i ca tre timmar. Jag har tagit pauser för att städa, fixa, laga mat med R, duka you name it. Men nu ska det bli klart. Snart i alla fall.

Vi åt inbakad fläskfilé med pommes, beasås och sallad. Huuur gått som helst! Jag kan ju säga att jag åt ganska mycket. Rickard är bäst på att laga kött!

I morgon ska jag gymma med mamsen. Ska komma igång nu efter min julledighet från gymmet. I'm back on track!

Jag och mamma ska även kanske åka till Nacka och handla underkläder också. Kommer bli skitnice! De har 50% rea på allt fram till nyår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0