Snöoväder

Ja, herregud vad det snörar ute. Det är inte okej! Och till råga på allt blåser det som om det vore storm. DET är inte okej. Jag kommer inte ens till skolan i dag.

Jag stod och väntade på bussen väldigt länge i morse samt fick jag svälja ca 53454353st snöflingor. Tills jag gav upp. Bussen verkade inte komma. Då var det bara att traska hemåt.

Och för er som inte verkar fatta det. Jag hatar snö! Men bara när det är såhär. Inte när det är lugnt och stilla, då man slipper se ut som en jävla mongo när man kommer in igen. Fan, JÄVLA väder!

Varje år blir SL alltid lika chockade och förvånade när det kommer snö. All pendeltrafik blir kaos. Det är kanske dags att förbereda sig i god tid?

Min älskling kom precis hem också. Jag har förmodligen smittat honom. Nu har han också ont i halsen och är förkyld. Så snart ska vi mysa lite framför TV:n med gott té.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0