Sola

I dag har jag inte gjort så mycket förutom att jag har pluggat lite. Jag valde att sjukanmäla mig istället för att gå till skolan. Vill fokusera 100% på mina kommande prov.

När älskling kommer hem ska vi förmodligen först äta middag sedan ska vi gå ner till centrum och sola. Kommer bli jätteskönt. Man vill ju inte vara alltför blek och smällta in i snön, haha.

Jag har även fixat mina naglar i dag. Blev lite inspererad av julen så har franskmanikyr fast med guldglitter istället och det blev skitbra:) Nu känner jag mig lite julig, haha.

Det är så underbart väder ute, tycker jag. Tycker att kylan kan hålla i sig ett tag nu, vill inte ha en massa slask och sånt äckligt. Minusgrader och snö, ja tack! Men om jag fick bestämma skulle det vara kallt i högst en månad sen sommar och sol resten av månaderna.



En gammal bild från när jag brukade vara ute på Ekerö och härja.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0