Törnrosa

Vi hittade en massa grejer på IKEA i går. Åkte även förbi MIO och hittade lite lyktor och julpynt. Så nu är lägenheten julpyntad och det är hur mysigt som helst. Jag och älskling hängde även upp apelsiner som är pyntade med nejlikor i fönsterna samt på fönsterbrädorna.

Nånting har hänt med mig. Jag hör inte mitt alarm längre, inte när någon ringer och inte när någon skickar sms. Förut kunde bara vibrationen väcka mig.

I morse skulle jag gå upp tio i åtta. Vaknade ca halv tolv istället. Wtf? Såg sedan att Bea hade ringt sex gånger och skickat tre sms, om inte ens fyra. Får nog byta till någon hysterisk psychadelic låt istället för ett mysigt soundtrack från New Moon, haha.

I dag har jag inte gjort så mycket. Käkat frulle, kollat på tv, duschat och nu sitter jag här. Ska snart ta lite fullkornsflingor med kefir(rysk fil). Den är skitgod!

I morgon ska jag åka till Södertälje med Jossan och handla julklappar. Allla förutom hennes. Det kommer bli mysigt som fan. Dock saknas det något stort. SNÖN! Ingen julkänsla alls. Vadfan är det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0