Underbara morgon

Denna morgon kunde inte starta på ett bättre sätt.

Jag vaknade av att Rickard smög in med frukost som bestod av mackor och varm choklad med grädde, och självklart en massa pussar. Hur gulligt som helst! Han hade även köpt en av mina favorittidningar och en trisslott som jag dessvärre inte vann något på. Men vad gör det?

Efter frukosten bytte vi julklappar. Och som tur var blev han jätteglad över sin julklapp som var en silverkedja som matchar armbandet jag köpte på hans födelsedag. Jag fick en hypnose parfym med bodylotion och en väckarklocka. Den har en massa funktioner som jag inte förstår mig på, lär mig med tiden helt enkelt, haha! Men man väcks av ett ljus som blir starkare och starkare, sedan kan man ställa in att det antingen ska låta som fågelkvitter, hav osv. Skitnice! Han tyckte att jag behövde den med tanke på att jag oftast inte kommer upp. Min lilla prins.

Fick även julklappen av Rickards pappas familj eftersom att de åker bort i dag. Det var en 50 minuters privatlektion på Make Up Store. Den lektionen är värd 495kr och jag får även handla smink för dessa pengar. Och sedan fanns det ett "bonuskort" med ytterliggare 130kr. Hur jävla nice är inte det?

Jag är grymt glad just nu.

Och vid ett ska vi på jullunch hos Peter och Kia. Det kommer bli mysigt. Då ska jag äta mycket god mat. Kia är jägare så hon bjuder på viltkött. Ska bli roligt att testa något nytt!

Nej, nu måste jag kila. Ska fixa mig och grejer. Skriver mer senare i kväll :)

God jul på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0