Underbara onsdag

Som rubriken lyder. Denna dag kommer bli perfekt! Det känner jag på mig. Pga många olika anledningar.

Jag vaknade av världens gulligaste lilla brev som jag fick av min älskling. Han hade lagt det brevid mig på mitt nattduksbord. Han är verkligen underbar. Rickard gjorde verkligen min dag där. Dagen startade på bästa möjliga sätt!

Jag ska iväg och handla julklappar med Jossan. Och det är kallt ute! Det är frost på marken, solen skiner och det är fem minusgrader. Hur underbart är inte detta?

Sist men inte minst, jag och Rickard har varit tillsammans i 21 månader i dag. 21 underbara och kanske ibland inte allt så roliga månader. Men jag har inte ångrat en enda dag på dessa 21 månader. Jag älskar honom mer än vad jag nånsin trodde att jag kunde göra. Du är en del av mig nu älskling.

Jag är på riktigt bra humör. Det känns så förbannat bra, måste jag säga.

Till något mindre kul men nödvändigt. Jag ska även försöka plugga lite innan jag och Jossan ska iväg. Det kommer gå finfint med tanke på att jag är på strålande humör.




Min alldeles egna Rickard. Gud så jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh va härligt:D de är 1 och 3/4 år! snart är de två wiiihii:D

2009-12-02 @ 20:09:46
Postat av: Sandra

Ja, jag vet :)

2009-12-03 @ 13:45:23
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0