Happy birthday

Grattis mamsen. I dag fyller hon 46 år, och om ett litet tag ska jag, bror och Rickard åka ner till mamma och Mats för att fira henne :) Jag och Rickard har delat på en present till henne. Det är ett födelsedagskit med krämer, bodylotion, bodyscrub, tvål, schampo you name it, från The Body Shop. Allt har en doft av oliv. Doften av oliv är verkligen något som utmärker mamma. Det kunde till och med Rickard konstatera även fast han bara har känt mamma i exakt 13 månader i dag.

I dag har jag och baby varit tillsammans i 13 månader. Det har vi firat genom att vara småirriterade på varandra(haha) och genom att köpa en sängstomme på IKEA. Men snart blir det mysigare när vi ska ner till mamma. Sen hoppas jag på lite mys i den nya sängen i kväll.

Orkar inte skriva mer. Jag har fixat nagelförlängning och det är omöjligt att skriva. Det tar jättelång tid, och när jag försöker skriva snabbt  blir det bara fel, haha. Jag brukar vanligtvis ha långa naglar med detta känns annorlunda :P

Skriver kanske mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0