Lycka och tillfredställelse på hög nivå

Snart försvinner du från mitt liv. Jag slipper se dig, höra din röst, se dina grejer överallt. Det ska bli otroligt skönt måste jag säga. Till en början tyckte jag att du var lite annorlunda, efter en längre tid lyckades jag börja tycka att du var okej(jag har väldigt svårt för tjejer). När jag väl hade börjat tycka om dig snackade du skit om mig och mina kompisar till och med så jag hörde det, du snodde mitt käk(haha) och du tog en av mina kompisar ifrån mig. Nu kan jag tala om för dig att jag inte alls tycker om dig, jag har noll respekt för dig. Tycker inte ens att du förtjänar min respekt. Jag kan glädjeligen säga lycka till i din nya lägenhet och hoppas att du stannar där för gott.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0