Rawr

Jag har precis vaknat av att Jossan ringde mig. Innan jag blev väckt drömde jag en sån underbar dröm. Jag drömde om Robert Pattinson. Edward i Twilight. Det var ingen sexdröm eller så(vi hade inte kommit dit ännu;) haha), utan det handlade bara om hur vi var tillsammans. Han var en gud, alltså. Så jävla vacker. Han träffade mina föräldrar och jag skulle träffa hans. Åh, jag vill bara somna om. Dumma Jossan som väckte mig ;) haha



Han är ju fan mäktig :o Jag är helt såld på människan, haha


Kommentarer
Postat av: Annakarin

Förlåt men nu blir jag nyfiken: Hur tar Rille ett sånt här inlägg?

2009-06-15 @ 15:47:15
URL: http://veritas100.blogspot.com
Postat av: fisisi

haha jag tror inte rille har något att säga om saken:P snubben i fråga bor på andra sidan jordklotet och drömt är drömt hihi:)



skulle utan tvekan vilja drömma din dröm mjau!!

2009-06-16 @ 00:50:29
Postat av: Sandra

Jag tror inte han bryr sig särskilt mycket. Han vet att jag tycker att denna snubbe är grymt snygg. Det har jag sagt till honom också, så som han har sagt att tjejer till filmstjärnor är snygga. Och som Bea säger, drömt är drömt :) Det är ju ändå Rickard jag älskar och ser en framtid med :)



2009-06-16 @ 11:51:25
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Annakarin

Jo så kan det vara. Jag bara utgick från mig själv och vad jag skulle känna om min kille skrivit ett inlägg så. Men jag är nog gammalmodig med betoning på gammal ;)

2009-06-16 @ 14:33:38
URL: http://veritas100.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0