Why can't I see what's in front of me?

Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan. När vi är med varandra och när vi inte är det beter du dig jättekonstigt. Ibland har du dina stunder då du verkliger visar vem du är. Men det vänder snabbt. Du beter dig jättekonstigt, du visar knappt någon kärlek, du pratar knappt med mig. Allt har förändrats. Och ja, jag vet att ett förhållande inte för alltid kan vara som det var i början. Men kärleken ska inte förändras. Men det är något som händer just nu, och jag vet inte vad. Det är det som gör mig så jävla osäker, jag vet inte hur jag ska bete mig. När jag ifrågasätter eller bara ber om ett svar, så får jag inget svar. Jag vet inte vad jag ska säga, göra eller ta mig till. Hur mycket jag än försöker och sliter med mitt hjärta i halsgropen verkar det ändå inte göra någon nytta. Jag vet inte hur jag ska läsa av dig längre, jag kan inte göra det längre. Du har förändras på ett konstigt sätt och du berättar inte för mig hur du tänker, du tar inte med mig på din väg. Jag är snart på väg in i det jag föraktar...

Det är så här jag känner i alla fall. Sen är det upp till dig om du känner så. Får du en möjlighet att läsa detta, Rickard så behöver du inte bli sur. Jag är din flickvän och du ska respektera mina känslor och tankar precis som jag gör gentemot dig.


Kommentarer
Postat av: Pills

Finns här om du vill prata gumman !

<3

2009-06-18 @ 12:00:52
URL: http://tuddiluu.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tack <3<3

2009-06-18 @ 12:41:38
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0