completely reduced

Efter en onödig dag i skolan(vi hade nada lektioner pga sjuk lärare) är jag så grymt utmattad och sänkt. Jag är fortfarande lite sjuk. Sedan har jag kommit i underfund med att jag är pollenallergiker. Mina ögon kliar och rinner som fan, min näsa därmed + att min hjärnsubstans nästan kommer ut(känns så iaf) och jag nyser hela tiden. Jag prövade med att ta en allergitablett i dag, fick den av Martina. Och den hjälpte. Har inte känt en sån underbar känsla på länge, haha. Nej, men det var grymt skönt. Martina sa att man kunde bli lite trött av den tabletten. Lite trött? Jag har inte varit så här trött sedan jag var magsjuk i sex dagar. Och då sov jag ingenting på sex dagar, herregud. Men det är skönt nu iaf när man vet hur läget ligger till, liksom.

Jag orkar dessvärre inte skriva något längre inlägg om vad jag har gjort i dag ocg så vidare. Dock funderar jag starkt på att sova snart. *gäsp*

Tidig kväll för en liten Sandra. Men skönt att vara utvilad i morgon när jag ska upp kvart i sju :)


Auf Wiedersehen, meine liebe Freunde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0