Dåligt väder

Eftersom att jag inte har skrivit på några dagar och uppdaterat tänkte jag skriva lite kortfattat vad som hänt under valborg och helgen som var därefter.

Torsdag: Jag, Rickard, Jimmy, Elina, Fredrik och Per var hemma hos Pers föräldrar. Det bjöds på alkohol, grillad mat och efterrätt. Det var en riktig god middag och man gick därifrån mer än nöjd. Det var hur trevligt som helst! Efter ca 3 timmar fick vi skjuts hem av Fredriks pappa(hur snällt som helst). Då var det bara att sätta igång på allvar. Inte för min del dock. Jag kände att jag skulle ta det lugnt, skönt och göra det ibland också. Men Elina för den delen. Hon körde på, hon blev rejält full. Det är rätt jobbigt att vara så full så man är helt sänkt och inte orkar göra något alls. Anyway..

Efter ca en timma hos oss gick vi ner till brasan och tivolit. Det är en tradition. Tiden innan tivolit var det en idiot som försökte förstöra oss Salemsbors tradition genom att gnälla och bete sig som en barnunge(I hate you anyway!). Där gick du över gränsen, egotrippade *pip*. Men gänget gick ner ändå och hade kul. Jag mötte upp Bea där också :) Vi köpte lite sockervadd och var nästan barn igen, förutom att vi gick med en öl i handen, haha.

Fredag: Jag och älskling gjorde inte så mycket under dagen mer än att ta det lugnt. Jag städade undan efter alla(som vanligt). Dock rensade jag bara bort alla flaskor och burkar som stod överallt. På kvällen bar det av till papsen för att käka middag. Här blev det grillade kebabspett med potatisgratäng. Även lite sallad, broccoli och annat nyttigt :) Det var riktigt trevligt. Jag har nästan aldrig käkat middag med Rickard hemma hos min pappa. Så vitt jag minns har det aldrig inträffat. Varför vet jag inte :s Ändring!

Lördag: Denna morgon gjorde vi inte heller så mycket, vad jag minns? Jo, juste. Jag, Jossan och Rickard åkte och spelade minigolf i Södertälje. Det var roligt till en början. Ända tills det började gå sämre och sämre för min del. Jag LOVAR att det var något fel på banorna :o Klubban var nära på att flyga iväg ett antal gånger, haha. Denna kväll spenderade vi hemma hos min mamma. Vi blev bjudna på pastasallad med grillad fläskfilé och vin. Jättegott var det :) Man är dock aldrig missnöjd när mamma och Mats har lagat mat. Varesig det är "finare" mat eller husmanskost.

Efter middagen drog vi hem och fortsatte festa lite. Vi hade lite folk hemma hos oss, I guess haha! Rickard var mesta dels med grannarna och resten av folket ville dra till Passione så jag och Jossan hänkade på men då blev det ett jääävla liv. Just so you know, jag behöver inte sitta som en fucking blodigel på dig! Jag har ett eget liv också.

Söndag/ i går: Jag och Rickard vaknade rätt tidigt. Pojkarna vill gå ner och spela fotboll vid kulan, jag hängde med eftersom att jag ändå skulle iväg och träna. Jag var väldigt nära på att få en boll på mig. Och för er som känner mig så vet ni att jag är väldigt bollrädd. Tror ni inte att Per är ca en halv meter från att skjuta en boll på mig? Det enda jag fick fram i stundens hetta var "PEEER, JAG HAAATAR DIG!", sedan står alla killar och asgarvar. Jag går därifrån med en sur min.

Träningen gick galant. Jag har inte tränat sådär hårt på jättelänge, det var riktigt skönt. Men nu i efterhand kanske det hade varit smart att strechta(stavning?) lite extra mycket. Har sådan träningsvärk:O GOD!

Efter träningen åkte jag och älskling på picknick. Vi fick låna pappas bil så vi slapp gå, jättesnällt. Jag minns inte vad stället vi var på heter. Men det var grymt mysigt. Vi satt på en bänk vid havet. Hur underbart som helst. Det var bara vi två. Det var skönt att Rickard och jag kunde komma iväg helt för oss själva(nästan helt själva iaf). Rickards telefon pep ständigt, så vi får ALDRIG vara helt ensamma. Jag är så jävla trött på det. Låt oss få vara ensamma någon gång?(syftar på en speciell person nu). Get you a own life, biatch.

Jag känner att jag börjar bli sjuk. Och jag hoppas verkligen att det inte är den där svininfluensan. Den är lite främmande för mig så det känns lite läskigt :o

Vid halv sex ska jag övningsköra :) Tror inte att det blir allför länge med tanke på att jag är jävligt hängig, mår inte alls bra :s Jag vill verkligen inte bli jättesjuk nu när jag ska fixa skolan och allt..

Uppdaterar kanske senare /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0