Das Wochenende

I fredags tog jag och älskling det bara lugnt. Vi kollade på tv och mös lite. Vi badade också. Lugn musik, släckt lampa och mysbelysning. Hur underbart som helst! Finns inte så mycket att skriva mer än att det var mysigt :)

I lördags var det middag sedan krogen. Det var trevligt hemma hos Fredrik och vi fick mycket god mat. Man gick inte därifrån hungrig i alla fall :D Krogen var klockren!! Jag har aldrig haft så kul när jag varit ute. Först var vi på någon pub i Gamla stan och förade lite. Mysigt, litet och trevligt ställe. Minns tyvärr inte vad stället heter, men men. Efter ca två timmar åkte vi taxi till centralen(fråga inte varför. Lata jävlar, haha) för att besöka klubben Toxic som var bättre än förväntat. Jag har bara hört negativ kritik om det stället, men det var helt okej. Sällskapet jag var med gjorde kvällen så jävla rolig, helt sjukt! Vi var sist från dansgolvet och sist från stället. Det tyder ju bara på en sak? Så jääävla bra! Lyckad kväll.

I går var man ju lite seg, men inte bakis. Jag drack faktiskt vatten emellanåt, vilket lönade sig också. Det resulterade i att jag inte blev för full heller, bara så där lagom :) Otroligt skönt. Efter att ha segat lite sängen framför teven åkte vi till mamsen för att låna deras andra bil. Sedan åkte jag, mamma och Rickard till Rusta för att handla en elgrill, mattor och lite annat skit. Tack mamma! You're the best.

Senare vid halv fem bar det av till Rickards mamma för att äta middag. Även där bjöds det på underbart god mat :) mysigt mysigt. Efter några timmar svängde vi förbi hans pappa ett tag och drack lite kaffe. Sånt där mys man har för sig med på söndagar, haha.

Vi åkte på en safarirunda som avlsut på kvällen. Inga rådjur, inga vildsvin. Bara massa kanadagäss och en otroligt söt älg som posade för oss när vi skulle fota, haha. Inte alla älgar som gör det ;) nicenice.

Nej, ska plugga engelska och kriminologi nu. Boring

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0