:

Morgongen har varit seg. Det började med att jag vaknade vid halv tolv(om jag minns rätt), sedan åt jag lite frukost. Resten av tiden har jag tvättat, dammsugit, städat i köket, pluggat och kollat lite på teve. Nu sitter jag här i väntan på att Rickard ska komma hem. Jag funderar även över vad vi ska äta till middag. Det börjar bli dåligt om mat här hemma. Om företaget i Norge hade varit lite snabbare med att skicka in Rickards lön, som för övrigt ligger på en stor summa hade det varit mycket bättre. Det blir lite jobbigare när det är en stor summa det handlar om. Jävla idioter! Känns som att ni sitter där på era feta arslen och "arbetar" för fullt om att försöka få fram pengarna, men det är bara bullshit. Vi har väntat i sex månader nu. Ni tar semester och grejer, medan Rickard och Jimmy sliter för att bara försöka få ha kvar lägenheten. Just för tillfället hatar jag er!

bajs

Kommentarer
Postat av: Annakarin

Förstår att det är irriterande med pengarna men å andra sidan som du själv skrev, det finns värre saker. Hoppas det löser sig!

2009-05-20 @ 18:12:58
URL: http://veritas100.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tack, det hoppas jag med:)

2009-05-21 @ 15:41:41
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0