Hmpf

Jag blir så trött på människor som inte har någon egen fantasi alls och måste ta allt från alla. Okej, jag har inte världens bästa fantasi själv, men jag går inte och snor texter från någon som den personen hittat på själv.

Jag hade "kommit" på en text jag hade tänkt att tatuera, som jag även hade som rubrik i min förra blogg. Sen kommer en tös och berättar att hon och hennes vän har tatuerat in det. Vad fan är det för stil? Anledningen till att jag inte har berättat det för någon är just för att JAG VILL HA DET FÖR MIG SJÄLV OCH FÖR ATT INGEN SKA SNO DET FRÅN MIG! Ena tösen säger att hon inte hade någon aning om att "jag hade" den texten och att hon inte visste att jag skulle tatuera in det. Men den andra tösen, din *pip*. Jag vet vet vet vet att du har läst min blogg many times och sett denna rubrik.

Men jag tänker inte hänga läpp för det. Jag har redan hittat och kommit på många fler tatueringar som jag ska göra. Jag blir bara så trött på människor som jämt och ständigt ska sno saker från andra. COPYCAT!




I dag gick jag upp kvart i sju, pigg som en lärka.. nej! Jag var hur trött som helst, hade mer än gärna sovit vidare. Jag hade bild klockan åtta på morgonen och jag fick ganska mycket gjort, tycker jag. Hur flitig som helst!

Efter det var det tänkt att vi skulle ha kriminologi resten av dagen, men icke. Läraren Malin var sjuk, så som i går. Dock var det rätt skönt. Då kunde jag gå hem och städa lägenheten.

Som sagt, när jag kom hem dammsög jag hela lägenheten, har tvättat lite och fixat i köket så nu ser lägenheten ut som en lägenhet igen. Istället för ett råttbo. Usch!

Till lunch åt jag bara lite spagetti med aromat på. Det är grymt gott! Sedan jag och min bror åt det en gång hemma hos honom för ca 5-6 år sedan har jag älskat det. Ni måste testa det ;) haha

Jag ska alldeles strax bara göra en macka med ost på och juice till dricka. Efter det ska jag nog kolla klart på Sex and the city serien. Har bara två avsnitt kvar :D Love it! När det roliga är över är det dags att läsa engelskaboken. Save me?

Kommentarer
Postat av: Pills

Du kom på bilden iaf :D starkt jobbat ! haha

2009-05-08 @ 13:46:33
URL: http://tuddiluu.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja, eller hur? :D

2009-05-08 @ 17:26:39
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Pills

Jag vet vem du menar, med tattoon och bara så du vet.. Den är inte ens snygg haha som hon har ;)

2009-05-09 @ 13:10:02
URL: http://tuddiluu.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vet du vem jag menar? :P haha

2009-05-11 @ 13:19:53
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0