Klädproblem, hårproblem, sminkproblem. Tar det aldrig stopp?

I kväll är det först middag hos Fredrik sedan krogen. Och jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig. Jag känner att jag har ett jävligt stort behov av nya kläder. Jag blir irriterad bara jag tänker på situationen. Men nu ska jag inte klaga, jag har ju faktiskt kläder att ta på mig tillskillnad från de som till exempel bor i Afrika som endast har typ ett klädesplagg. Men jag tycker ändå att det är jobbigt!! Rickard vill att jag har på mig ett par slitna jeans och Lee t-shirten han köpte och det skulle vara grymt snyggt. Men tänk om jag inte kommer in på krogen bara för att jag har ett par slitna jeans? Fan vet jag. Jag brukar inte hänga så mycket inne i stan, har endast varit ute ett fåtal gånger och då har jag haft på mig en festklänning som man garanterat kommer in med. Vilka problem man kan ha ibland, haha. Usch

Jag har precis plattat mitt hår, funderar på att fixa någon snygg frisyr. Vill inte bara ha tråkigt utsläppt hår som jag alltid brukar ha. Visst det kan vara snyggt, men jag har tröttnat på det. Jag vill inte ha uppsatt, det säger ju allt. Blä

Jag vill heller inte gå sminkad "som vanligt", tråkigt tråkigt. Jag vill göra något annorlunda, som får mig att se annorlunda ut. Jag kan sminka mig så det blir snyggt, men jag vill göra något speciellt. Som får mig att se extra snygg ut, haha. Fan, vilka problem. Nu får jag lägga ner.

Det ska i alla fall bli kul att komma ut i kväll. Var ett tag sedan jag var ute, så det är nice. Vet inte exakt vilka det blir, men det gamla vanliga gänget + några andra. Får se hur kvällen slutar med tanke på en person i sällskapet som jag inte har fått en direkt bra start med. Jag tänker i alla fall ge den personen en chans, som jag gör med alla människor jag möter..

Nej, nu ska jag nog gå och sminka mig. Sen fixa frillan :)

Skriver kanske lite senare, om inte skriver jag i morgon /S

Kommentarer
Postat av: Tina

apropå klädproblem när man går ut, man kan visst ha slitna jeans, sålänge men har klack/platå skor till, har haft det flera ggr ;) men däremot "vanliga" gympadojjor har jag aldrig testat! :P

2009-05-19 @ 11:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0