Lätt att vara efterklok

Vaknade upp i morse när Rickards alarm ringde. Min hals gjorde jätteont, det kändes som att mina halsmandlar var lika stora som tennisbollar och det är inte skönt kan jag tala om för er. Jag kan knappt klunka i mig te som jag nästan måste tvinga i mig för att milda smärtan i halsen.. Nog med självömkan.

I dag ska jag läsa den förbannade engelskaboken som aldrig tar slut. Jag har inte svårt att läsa böcker på engelska. Men när det är en bok som man aldrig kommer in i, boken är inte alls intressant och det känns som att den är från 1980-talet typ. Då är det inte roligt.. Jag har i alla fall bestämt att jag ska läsa minst fem kapitel!

Jag ska försöka gå ner till centrum och handla lite mjölk, bröd och annat smått och gott. Måste bara fräscha upp mig lite så man inte skrämmer grannskapet, haha. Är ju inge vidare snygg nu, men det kan man inte begära när någon är sjuk.

Jag vill åka till H&M i Tumba för att handla linnen(igen, jag vet). Jag har fått någon fetisch på linnen nu, haha. Jag vill ha massor av sommarlinnen, I love it! Men det kommer jag inte palla, orkar knappt gå ut på balkongen för att röka. På tal om röka. När jag röker med halsont så känns det som att någon eldar i min hals. Jag ska nog dra ner på rökandet nu, kanske till och med ska försöka sluta? Hmm. Rökning är en del av mig. Tyvärr så har jag rökt så pass länge så det nästan är som en livsstil för mig. En dålig sådan. Hade jag fått bestämma nu, hade jag bestämt att jag aldrig började röka. Men det är lätt att vara efterklok!

Nej, nu ska jag gå ut och röka några bloss(haha) sedan tänkte jag läsa lite i engelskaboken.

/S

Kommentarer
Postat av: Pills

Engelskaboken som aldrig tar slut och får mer sidor för varje dag :D HAHA

2009-05-05 @ 11:58:11
URL: http://tuddiluu.blogspot.com
Postat av: Sandra

HAHA, ja det känns som det :p

2009-05-05 @ 16:37:54
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0