Thank god it's friday

Äntligen fredag! Jag har längtat efter denna dag hela veckan. Under hela veckan har jag varit i behov av ledighet. Är helt slutkörd. Dels för att jag varit sjuk, jag har även haft rätt mycket jobb i skolan som jag har tagit hand om. Jag ska även plugga mer i morgon och på söndag. Jag ska fixa det här! Men jag har funderat på ett fjärde år. Vill verkligen ha åtminstone G i alla ämnen. Det är ju alltid till en fördel. Nej, nu ska jag njuta av ledigheten så länge den varar :)

Älskling är ute med hundarna, jag satt nyss vid köksbordet med en cigg i handen, en öl på bordet och Jimmy som sällskap. I dag och i kväll blir det nog lugnt, endast några fåtal öl kanske. Känner att det vore skönt att bara vara i dag, sedan vill jag inte vara bakis i morgon heller, då blir det krogen! Vi ska ha avsked för Per som ska åka utomlands för en bartenderutbildning. I morgon tidigare på kvällen ska vi även käka lite middag hemma hos Fredrik som fyllde år i måndags. Vi ska fira lite och så :) Får se om Fredrik följer med, kanske inte med tanke på att hans flickvän bara är 17 år, synd dock. Hade varit kul att få med dem också.

Kanske skriver lite mer senare.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0