what a wonderful day

Hela dagen har varit underbar även fast det har regnat som fan och även fast jag har pluggat arslet av mig. Jag har ju trots allt shoppat. Ingen kan fortsätta vara nere efter en shoppingtur, det går bara inte. Det blir lite mera shopping i morgon också. Underbart!

Har fullspäckat schema i morgon. Först är det skolan, enligt schemat slutar jag 13.25. Men det skulle inte förvåna mig om vi slutar lite tidigare med tanke på att det snart är studenten(WIE!!!). Efter skolan ska jag förhoppningsvis till Södertälje och införhandla allt annat jag behöver och vill ha. Om inte så gör jag det efter att jag och Rickard har kollat på Xenas valpar, som är otroligt jävla söta. Små rottisvalpar, jag är helt kär. Senare efter valptitten ska vi åka och betala Jackie. Och sist men inte minst ska vi hem till Rickards pappa och fira honom. Han fyller nämligen 45 i dag :) mycket att göra under kort tid. Får se om vi hinner med allt.

På lördag ska vi åka och hämta en båt i Flen, sedan lägga ned den i vattnet. Framåt eftermiddagen ska Josskoss hälsis påis :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0