Äntligen torsdag.

Som jag har längtat till denna dag. Förhandsvisningen av New Moon idag! Jag vet att jag har sagt det tidigare, men jag säger det igen. Det kommer bli grymt!

För övrigt då? Bortsett från det ovanstående har jag en usel dag. Allt blir fel. Sminket blir helt fel, ingenting lägger sig där jag vill. Håret är helt platt och livlöst oavsett hur mycket jag pillar på det. Jag har inga kläder, snygga i alla fall att sätta på mig. Man har helt enkelt såna här dagar ibland. Så, mjukisdress, here I come!

Men tänker inte låta detta första denna dag. Jag ska fixa om hela mitt utseende och tänka positiva tankar. För i kväll gäller det.

I går drömde jag en sjukt jobbig dröm. Vaknade upp både förbannad och ångestfylld. Ganska jobbigt! Hade svårt att somna om tack vare det. Inte mysigt.

Snart kommer Bea hit och det är tänkt att vi ska ta en kaffe eller två och bara snacka lite skit. Nu var det ju ändå några dagar sedan jag träffade henne. Så det kommer bli mys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0