Dreams

I går var jag och 13 pers till inne i stan och åt på Mongolian. Det var sjukt gott och väldigt trevligt. Synd bara att jag var så seg i huvudet.

I dag är en mindre bra dag. Jag sov jättedåligt i natt och drömde många jobbiga drömmar. Vilket resulterade i att jag stängde av mitt alarm i sömnen. Tror jag i alla fall. En dröm av alla ca 8 drömmar som flöt runt i huvudet och mitt undermedvetna var helt undebar. Jag skulle göra allt för att jag skulle drömma det igen eller till och med vara med om det på riktigt. Gud, kan man bli förälskad i en dröm? Jag tror nästan jag är det.

Vi har knappt någon mat hemma pga att vi ej hann storhandla i går. Ingen frukost, nada. Blä! Får väl fixa lite fiskburgare eller något.








Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha ja jag kände för en otroligt dramatiskt jultema :)



Vad var det för dröm du blev förälskad i då? Har det någon koppling till låten och han som sjunger den som du lagt upp i inlägget kanske? ;)



Vet hur det känns! Har inte ett skiiiit hemma :/

2009-11-26 @ 18:33:05
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: bea

haha jag drömde också förut när du ringde och väckte mig i typ måndags, typ strax innan de bästa skulle hända så jag vart as arg! hahahaha:D

2009-11-26 @ 18:48:03
Postat av: Sandra

Hahahah, sorry (a)

2009-11-26 @ 22:08:28
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0