Duktig Sandra



Nu har jag städat hela lägenheten.
Mer än vad som behövdes men jag tycker om när det är fräscht omkring mig. Jag har tänt ljus i hallen och vårat rum. Även doftljus så det luktar lite gott :)

Alldeles strax kommer älskling hem. Då blir det till att först ge hundarna middag, sen en promenad ute på åkrarna. Sedan är det dags för oss att äta middag. I dag blir det fläskfilé, pommes och beasås. Guud så gott! Till efterrätt ska jag fixa lite glass med uppvärmda hallon :) Ibland är jag en snäll och duktig flickvän tycker jag. Eller mja, jag är alltid en bra flickvän, haha.

Eftersom att det inte blev tillräckligt med sömn i natt stannade jag hemma. Men inte fick jag sova för det. En helvetesmorgon har det minsann varit. Jag ska i alla fall träffa mamma i morgon över en fika och då ska vi prata om lite olika saker. Min sömnbrist och mina humörsvängingar ska försvinna på ett eller annat sätt, något jag har konstaterat för länge sedan!

Peace


Kommentarer
Postat av: Elina

Gud vad myspysigt med en massa ljus,Älskar när man tänder ljus...Och så sparar det en massa el och så är det miljövänligt hahah ;D

2009-11-04 @ 08:42:06
URL: http://elinawinberg.blogg.se/
Postat av: Sandra H

haha precis;D

2009-11-04 @ 14:30:46
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0