Fikamys

Jag längtar bara tills skolan tar slut. Då ska jag först hem och plugga och käka lite. Sedan vara barnvakt från fem till åtta sen ska jag dricka lite öl med Bea och Jossan. Det kommer bli trevligt som vanligt! Rickard är kanske med på en hörn också:)

Nu sitter vi på multimedian och det går som vanligt bra. Och jag förmodar att jag och Bea snart kommer befinna oss i kaféterian med en varm choklad och lite vintermys.

Efter det blir det matte med småbarnen! Wie, haha.

Jag har bevis på att Bea är övertrött. Jag med för den delen. Vi sitter och larvar oss med våra magar och skrattar som små barn. Vi är i en helt annan värld.

Måste berätta om en rolig händelse i morse.

Jag och Bea pratar i telefon i väntan på bussen. Jag hör att det är massa småbarn som skriker i bakgrunden.

Jag - Är det småbarn på bussen?
Bea - Ja, and they sitting next to me.
Jag - Åhh, orkar inte..
Bea - We have to change our seats.
Jag - Do we have to rest in peace?
Bea - Vaaa? hahahahaha.
Jag - Sa du inte rest in peace?
Bea - Nej, we have to change out seats.
Jag - Jahaa, HAHAHAH!

Ett tecken på att man inte bör ta oss på allvar en fredag morgon när det gäller oss två!

Nu ska jag röra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0