FRIDAY!

Hinner bara med ett snabbt inlägg innan jag måste springa till bussen.

Jag blir fortfarande förvånad när jag lyckas komma upp halv sju. Men jag gör det och ska försöka hålla i det också.

I går julpyntade vi lite försiktigt i lägenheten. Julstjärnor i alla fönster, julgardiner i köket, lite tomtar här och var och självklart ljus i mängder. Nu är det otroligt mysigt! Vi har även köpt julbröd, så himla smaskens! Längtar tills jag får pengar. Då ska jag handla lite mer julpynt och dessutom julklappar till mina nära och kära :) mysfaktor.

Nej, nu måste jag först ta min efterlängtade morgoncigg(typ den enda ciggen på dagen), sen borsta tänderna. Sen måste jag springa iväg till bussen.



Kolla vad jag hittade i går. Awesome, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0