Fucking tuesday (01:28)

Denna helg har det varit full rulle nästan hela tiden. I fredags var jag på halloweenfest hos Elinpelin. Tyvärr gick jag och Rickard hem ganska tidigt. Kände att det blev för mycket där ett tag, lika bra att gå hem innan det slutar illa = kramas med toaletten, haha. Men de timmar vi var där var det mycket trevligt. Tack Elin och alla andra som gjorde kvällen. Saknade dock min lilla fisis där.

I lördags var det födelsedagsparty i Tullinge. Det var Rickards farmors nya man som fyllde år. Det bjöds på massa god mat, dryck, snacks och efterrätt. Dessa timmar bjöds det på mycket skratt. Det började till och med rinna en liten skvätt från ögonen för att jag skrattade så mycket. Jag och älskling kom etta i en frågetävling(fråga inte hur, haha). Och vi var då först med att välja pris. Det vi fick välja emellan var en massa choklad. Det blev after eight för vår del :)

Senare när vi kom hem var det dags för ännu en halloweenfest. Hos oss såklart! Vi hade piffat till lägenheten med en massa lampor, nice som fan blev det. Även dessa timmar bjöd på massa skratt. Hade riktigt kul, bortsett från en viss del av kvällen.

Söndagen bestod endast av att ta det lugnt, städa lite från gårdagen och städa lite allmänt. Och gå ut med hundarna såklart:)

Mja, jag kan ju tala om för er att det suger riktigt hårt att komma tillbaka till skolan igen efter höstlovet. Jag är så jävla trött på skiten så ni anar inte. Jag är såååå nära på att hoppa av. Jag har verkligen ingen ork och ingen lust. Speciellt inte om jag inte får sova om nätterna. Öronpropparna hjälper inte längre, de gjorde bara det den första natten. Och hoppar jag av skolan kommer jag få ångest för att jag gjorde det. Mamma kommer bli besviken på mig, inte bara hon som kommer bli det. Så, it sucks to be me. Just nu i alla fall.

Jag slänger förmodligen upp lite bilder från helgen när jag orkar. Kan dock inte göra det just nu med tanke på att jag sitter ute i vardagsrummet(Kan och får inte sova) och mitt minneskort ligger inne i rummet. Och jag vill inte väcka mannen i huset. Han måste åtminstone få sova så han orkar upp i morgon för att tjäna pengar.

I dag har jag och älskling 19 månader. Tiden går så fort när man har roligt, eller vad säger man? Nej, men jag känner mig fortfarande lika lycklig med den jäveln. Visst, vi har våra bråk och intriger. Men det har väl alla? Jag älskar i alla fall honom otroligt mycket, mitt lilla hjärtegull.

Nej, nu börjar batteriet på datorn ta slut. Sladden är också i rummet. Slänger in en till fin bild på mig och min underbara prins på sin fina, vita häst. Snarare fina, vita caddy. Ja, det märks att jag är trött.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Låter som en bra helg tycker jag :) och än en gång tycker jag att du ska gå till Vårdcentralen och fixa sömnpiller gumman! Dom ger fan ut dom nästan, det är inte svårt att få dom att skriva ut. Det är verkligen bara att berätta hur jobbigt du haft det att sova och se ledsen ut i princip. Jag var på vårdcentralen för en vecka sen eller vad det var och då skrev dom ut nya och starkare sömnpiller till mig fast jag inte ens har sömnproblem sådär så det är jobbigt :P



Gå till vårdcentralen!! <3

2009-11-03 @ 07:49:49
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: paulina

låter so du har haft en bra helg iaf ;D

2009-11-03 @ 08:14:16
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: bea

gör som mickis lilla sandra:) jag kan följa med dig om du vill! tänk på att gå dit före 12, annars får man kriga för att få ens se en läkare (hände mig när jag hade 40 graders feber och halsfluss)



jag skulle inte heller banga på sömntabletter:D haha;D

2009-11-03 @ 14:04:14
Postat av: Sandra H

Mjo, men jag vet inte. Alltså, Rickard har ju sömnpiller från förut. Så kommer förmodligen testa dem i natt. Tycker inte om att proppa i mig en massa tabletter hela tiden. Käkar redan tre olika slags tabletter/dagen redan :p Men det återstår att se, haha :)

2009-11-03 @ 14:48:04
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0