Gårdagen

Gårdagen var grym! Vi kom dit ca tjugo i åtta, biljetterna skulle hämtas ut åtta. Allt gick som planerat! Första maskinen som man hämtar ut biljetterna ur ville ej fungera. Då fick vi typ panik och tänkte att det var fel kort som vi hade. Sen gick vi till en annan maskin och då funkade det. Snacka om att vi blev lättade.

Jag åt lilla menyn på McDondalds eftersom att jag inte hade hunnit ätit middag, det var hur gott som helst faktiskt. Och konstigt nog blev jag mätt på bara cheeseburgaren. Det är inte likt mig, haha. Efter det gick vi och handlade lite dricka till bion och så. Handlade även sura bilar, jag bara älskar dem!

Väl inne i bion satt alla jättespända på att Twilight skulle börja så man snart skulle få se New Moon. Hela salongen skrek när reklamen startade. Alla tjejer skrek till och med på eftertexterna när man såg Robert Pattinsons namn. Lite överdrivet, ja!

Innan New Moon skulle börja var det några SFvakter som bad om att ingen fick varken skrika eller applådera pga att de hade fått klagomål. Om någon gjorde det skulle SF stänga av filmen. Då kan man ju snacka om att alla satt på helspänn. Under filmens start satt jag och tänkte hur jag skulle plåga den/de som mot förmodan skulle skrika/applådera, haha. Men ikke, ingen rörde ens en fena typ. Haha!

Till det viktigaste. Filmen var GRYM! Jag bara älskar den. Jag grät som en liten bebis, helt sjuukt! Ni som inte har sett den måste se den. Annars missar ni något rejält alltså. Och nu är det bara ett halvår  underfär tills den tredje filmen har premiär. Hade jag kunnat spola fram tiden hade jag gjort det nu, haha.



Sämsta bildkvalitén, I know. Jag hade bara min mobilkamera och den suger när det är lite mörkare.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen.



Kommentarer
Postat av: martina

När kom dom där stjärnorna upp på ryggen? Är jag helt efter eller? :P snyggt! <3

2009-11-20 @ 16:20:03
URL: http://wordsbycarlstedt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe söt du är :) Jag har mixat lite i photoshop. Ville göra bilden ännu snyggare :) <3

2009-11-20 @ 17:53:58
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: bea

haha shit va sliten man såg ut:O hahaha vi skyller på bildkvalitén;D de va superkul sandra=D igenigenigenigen!

2009-11-20 @ 19:05:45
Postat av: Sandra

Haha ja, vi skyller på bildkvalitén ;D Jaa, det var underbart. Jag bangar inte! :)

2009-11-20 @ 20:22:50
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0