Måndagsshopping!

Helgen har varit alldeles utmärkt! Kanske lite för mycket röj än vad min kropp är van vid. Jag har ju tagit det lugnt ett tag med festandet. Vilket iofs har varit ganska skönt. Det är en lättnad att vakna på lördag-eller söndagmorgon och inte vara bakis. I alla fall..

I fredags var det tjejmys hemma hos mig. Bea, Jossan och Tessa kom förbi och vi hade verkligen trevligt. Jag hade tänt en massa ljus i lägenheten och det var sån julstämning med pyntningen. Vi pratade om allt och ingenting. Vilket är som vanligt mycket trevligt. Man behöver få prata av sig med bara tjejer ibland. Speciellt såna man kan lita på!

I lördags var det fest hemma hos Tommie i Enhörna, typ. Hans hus ligger mitt ute i skogen och det går inte ens bussar dit(!!!). Som tur var skjutsade Jocke oss, ännu mer tur var ju att han hämtade oss. Det var trevligt att träffa lite människor och snacka. Det fanns två riktigt skumma typer på den hemmafesten. Ena snubben gjorde bort sig riktigt rejält. Den andra var bara allmänt störd eller påtänd. Han verkade tycka om och skada sig. Trappan ner till nedervåningen var ganska brant men han skulle ändå promt typ hoppa ner från trappan framåtlutad. Då gick hans axel ur led. Jag satt fan och skämdes och jag känner inte ens människan. Snacka om att vilja ha allas uppmärksamhet. Usch!

Vi kollade även på Flickan som lekte med elden innan middagen. Och måste säga, den är grym! Bättre än Män som hatar kvinnor. Hon är ju bara för grym den där bruden! Snacka om attityd, en bra sådan.

I söndags hade jag och älskling söndagsmys, som vanligt :) Min lilla man är så underbar. Jag bara avgudar honom :)

Mja, i dag är det måndag för er som inte vet. Jag är grymt trött och seg, dock förvånad över att jag kom upp i morse. Klockan ringde 7.20 och först blev jag chockad över att alarmet ringde då. Låg och funderade i ca 10 min om jag verkligen skulle gå upp då och ifall det hade blivit något fel på mitt alarm. Sinnesförvirrad, ja. Haha!

Efter skolan åkte jag och min prutt till Tumba för att handla lite smink och julklappar. Jag hittade endast saker till mig själv. Otippat va? haha. Nej, men jag och mamma ska åka till Täby någongång i veckan. Då tänkte jag handla alla julklappar :) Förutom dem som mamma och Mats ska få då.

Jag hittade lite underkläder, krämer, nagelolja och annat stuff :) Sånt man behöver.

När jag och mamma ska bege oss till Täby ska vi även införskaffa lite underkläder till mig. Helt plötsligt har nästan alla BH:ar blivit för små förutom en. Jag har inte märkt någon större skillnad men tydligen så, haha. Vi tänkte gå till en liten dyrare affär och handla. Där de mäter ut exakt vilken storlek man har och så vidare. Vill man ha något som håller längre och sitter bättre så blir det ju tyvärr lite dyrare. Vill man vara fin får plånboken lida pin.

Nu ska jag gå och göra lite lunch. Får se vad det blir för mums.




Kommentarer
Postat av: Michaela

Äch vadå dyrare, finns ju BH'ar överallt :P sålänge man har D som störst så finns det ju i varje klädaffär som har underkläder i ens storlek så det är ju inga problem alls :)



Haha han från festen låter som en riktigt patetisk snubbe!!



Åh jag måste också handla en massa julpynt så det känns jättejuligt här hemma i stugan, ÄLSKA jul. GE MIG SNÖ! :)

2009-11-30 @ 14:56:26
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej, för alla på H&M(där jag brukar köpa mina) sitter alltid konstigt eller obekvämt. Och jo, betalar man mer så är det bättre kvalité och när de mäter efter ens mått runt brösten så får man EXAKT storlek.



Ja, skoja inte. Han var helt sjuk! hahaha :)



Det är så mysigt att julpynta :) Jag och Rickard har handlat massa apelsiner, nejlikor och röda band så vi ska hänga upp apelsiner i köket. Luktar grymt gott då! Ja, snön är det enda som fattas. Vädret hade blivit mycket mysigare om det var vitt utomhus :)

2009-11-30 @ 15:17:51
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0