Natten är ung

Nu är man klar som barnvakt denna gång. Isabella är fortfarande helt underbar. I kväll ville hon ha många godnattpussar samtidigt som vi läste saga. Hur gulligt som helst. Allt gick som vanligt galant och hon skötte sig bra. När vi låg och kollade på Bolibompa höll både Isabella och jag på att somna. Jag hade sån stor lust att bara sluta ögonen och somna. Var riktigt lockande! Men nu är jag piggare och fit for fight.

Jag ska snart fräscha upp mig lite och byta kläder. Vet dessvärre inte vad jag ska sätta på mig. Blir väl tights och en enkel skjorta. Slappt men casual.

Seeeen kommer mina tjejer. Tessa kommer också, så denna kväll kommer bli bra. Vi tjejer kommer ha så mysigt på våran tjejkväll :) Right?




Kommentarer
Postat av: bea

hahaha charmiga bilder hjärtat:D sjukt skön kväll=D

2009-11-28 @ 03:43:50
Postat av: Michaela

Blev det en lyckad kväll då? :)



Haha jag är nyfiken! ;)

2009-11-29 @ 13:56:00
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kvällen var grym! ;)

2009-11-30 @ 12:16:17
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0