Saturday

I kväll ska jag, Rickard, Sofia, Jimmy och Jossan in till stadion på Winter Jam. Jag har aldrig varit på det tidigare men det kommer säkert bli roligt. Ska kolla på när folk trixar med snowboard, skidor och sånt stuff. Man kan även köpa öl där så det livar ju upp det hela :) haha. Blir det några bilder slänger jag förmodligen inte dem i morgon.

Jag har drömt så sjuka drömmar de senaste nätterna. I natt drömde jag att jag dog. Det har jag aldrig drömt förut, vilket gör det hela mer obekvämt. Jag sökte på drömtydning på google och fick upp ganska mycket information. På en speciell hemsida som en kille har gjort fanns det förklaringar om speciella föremål/känslor/platser som har medverkat i drömmen. Då letade jag just efter döden, då stod det att mitt liv kommer att förbättras. Själva beskrivningen får mig att känna att vårat undermedvetna förbereder oss på nya händelser. Men jag tror inte att vårat undermedvetna kan förutspå vad som kommer hända med oss. Snarare att hjärnan bearbetar det vi inte kan bearbeta i vaket tillstånd. Och att vi "släpper loss" känslor, viljor, you name it. Självklart drömmer man mer under stora kriser eller händelser i livet, men ni förstår vad jag försöker komma fram till.

Han har även gått på drömanalys och det han skrev om var väldigt intressant. Jag tycker drömmar och dylikt är väldigt intressant och spännande. Han beskriver även hur man kan analysera sin dröm och komma till insikt med sig själv. Jävligt duktig snubbe, det där!

"Budskapet: har ett meddelande till oss från vårt undermedvetna, för att ge oss en viss information om vad vi bör göra, hur vi bör göra, hur vi bör hantera våra relationer. Denna typ av dröm brukar kännetecknas genom att man kommer ihåg den och att den känns viktig." skrivet av Tombi på borderline.nu.

Jag tvivlar lite på just den teorin. Men vad vet jag. Det är möjligt att jag ändrar åsikt om jag läser olika artiklar, teorier osv.

Nu ska jag ta en macka eller något, hinner inte göra middag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0