Tokigt

Just nu ligger jag i Beas säng och myser. Hon leker med Albin(hennes kakadua) och han är så jävla söt. Hon tog precis på sig sina glittriga duntofflor som han är helt tokig i. Hon småspringer runt i rummet och här på övervåningen och Albin springer efter henne som en tok. Han är helt underbar den där fågeln, han har verkligen personlighet.

Efter skolan gick vi till Konsum och köpte lussebullar och snacka om att vi blev paffa när vi såg personen i kassan. Säger inget mer än oh my god(!!!).

Så nu ska vi mysa med lite lussebullar och julmust.

I skolan upptäckte jag att min nyckel varken ligger i jackan eller väskan. Så ja, jag kommer inte in. Tur bara att älskling kommer hem innan fem(har han sagt i alla fall), för då ska jag befinna mig hos Kia och vara barnvakt. Och tur att jag har Bea så jag slapp sitta ute och sega.


Kommentarer
Postat av: Michaela

MUUUUMS för lussebullar :):)



Men nu måste du ju berätta, vad var det med personalen i kassan? :D

2009-11-27 @ 19:05:09
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: bea

mickis de va värsta kexet! du skulle dött om du såg honom!!:O:O

2009-11-28 @ 03:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0