Tråkiga måndag

Av någon anledning vaknade jag ca halv tolv istället för halv åtta. Jag tror att min mobil börjar säga upp sig nu, jag behöver en ny mobil. Den är ju lite trasig också, så jag kanske ska önska mig det i julklapp?

Men jag ska i alla fall gå på multimedian som börjar kvart i fyra och slutar fem. Det är ganska segt.

I dag ska jag i alla fall hem till mamma för att äta middag. Ska även lägga upp ett schema för när och hur mycket jag ska plugga. Jag behöver struktur. Vi ska cckså kolla på lite julpynt! Mysfaktor.

Jag känner mig ganska seg och trist i dag. Kanske beror på vädret? Jag vill antingen ha snö nu, då det ska vara minusgrader och inget jävla slask. Eller så vill jag ha sommar, massa sol och bad. Usch, för detta väder!

Jag tränade i går och det gick jättebra. Det var otroligt skönt! Dock körde jag inte på som jag brukar göra med tanke på att jag har varit sjuk. Är fortfarande lite snuvig. Jag är inte värre i dag, helt underbart! Jag blev ju sjuk när jag gymmade förra fredagen. Då jag hade tränat torsdagen innan också. Vet inte om det kan bero på det. Det är skönt att ha kommit igång med träningen igen. Vill inte vara nån slapp jävel som bara sitter hemma och gör nada, haha.




Kommentarer
Postat av: bea

hahaha sandra! haha=D

2009-11-23 @ 16:06:51
Postat av: Sandra

Was?! :s :p

2009-11-23 @ 22:28:28
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Was?! :s :p

2009-11-23 @ 22:29:14
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0