What a suprise. A nice suprise!

I morse kom jag upp tio minuter efter klockan ringde. Fråga mig inte hur, men jag är glad att jag lyckades. Fick även en trevlig överraskning. Jag stod och sminkade mig och vips så ringde det på dörren. Nånstans i bakhuvudet misstänkte jag att det kanske kunde vara Bea. Hon gick nämligen upp tio i fem och bakade scones(galen kvinna), vilket skulle göra henne klar långt innan jag blev det. Och när jag öppnade dörren stod en glad fis där. Det var faktiskt trevligt. Vi tog en snabb morgoncigg innan vi gick till bussen :)

Skoldagen har gått bra och äntligen håller vi på med ett avsnitt i matten som jag förstår. Halleluja moment! Gud är på min sida.

Jag har fått en beundrare/stalker i skolan. Eller stalker kan jag ju inte påstå att han är. Han är trevlig och så. Han började prata med mig på multimedian i går när jag var ensam och Bea var hemma och SOV! haha. Det är väl trevligt bara det inte går över gränsen. Dock verkar han bara prata med mig när jag är ensam, så Bea du ska gå varje dag i skolan från och med nu tills vi är klara. Förstått? ;) haha. Nej men jag vet inte. Det var länge sedan man raggade och jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Inte för att jag ska ragga. Jag har ju pojkvän och jag är inte ute efter något annat än vänskap. Jag menar, självklart får killar ge mig komplimanger men de ska veta att jag är upptagen och inte är ute efter något annat än vänskap för jag har min man.



These fuckin' walls must be talking, cuz man I can hear 'em.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Satt och lyssnade på lite jumpstyle och kom och tänka på dig! ;)



Vad fin bloggen vart gumman :) själv har jag kört mega jultema i min blogg såhär en månad innan jul :D

Ska bara finslipa lite men det blir säkert toppen!



Härligt att ha en beundrare ;)

2009-11-25 @ 18:30:19
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: bea

haha ja de va en liten ckock va:D mysigt va de<3

2009-11-25 @ 23:23:09
Postat av: Sandra

Haha, om det var! :p Ja, det tycker jag att vi ska göra om :) hihi <3

2009-11-26 @ 11:54:48
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0