Alldeles underbart

Det visade sig att det var studiedag i dag i skolan, alldeles underbart. Då missade jag ingenting som tur är.

Boken "Så länge vi båda andas" är för övrigt förbannat bra. Den enda som förmodligen bryr är nog bara Bea, haha. Och du, jag har nog läst ut den i morgon eller övermorgon, då får du den ;) Tänkte att jag skulle dela upp min läsning lite så jag inte läser ut boken i ett enda svep. Måste ju spara på det goda, right? Har dessvärre inte så mycket kvar! Får hoppas att boken där man får läsa ur Edwards perspektiv kommer ut, och relativt snabbt så jag inte bara ligger här och gör ingenting helt förstörd, haha. Mja, nog om det. Ska inte trötta ut er med mitt (för er) tråkiga men underbara liv jag har när jag läser. Dessvärre har jag inget annat roliagare att tala om så jag slutar nu, haha.

Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: bea

haha du har nog rätt sandra:D haha, jaa jag kan ju börja läsa i din bok och hoppas att jag får min bok snart, då kan jag bara hoppa över till den:) hihi

2009-10-07 @ 11:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0