Äntligen fredag!

Som jag förmodade blev det ingen skola för mig i dag heller. Jag gick upp en kvart senare och tvättade ansiktet men sen var det som att jag skulle bryta ihop. Jag vet inte vad det är som händer med mig. I dag var det inte tröttheten som hindrade mig. Det var något helt annat.

Det finns ingen mat hemma så jag kommer att dö, helt enkelt(ironi). Nejmen får jag inte mat i mig så blir jag likadan som jag blir utansöm = en tidsinställd bomb. Rickard skulle äta donkenfrukost och jag fick pengar till att äta i skolan. Inget av det blev gjort. Rickard käkade hemma, åt upp alla mackor inklusive pålägg. Jag gick inte till skolan, får ingen mat. Jag är på uruselt humör just nu, även fast det är fredag. Jag längtar bara tills Rickard ska komma hem så kan vi åka in till stan och ha myskväll med varandra. Känner att jag behöver hans närhet även fast jag är lite irriterad på honom just nu. Men jag älskar honom ändå, det vet han <3

I dag vet jag inte riktigt vad som står på planeringen mer än att jag snart ska ge Fifi mat och som vanligt en långpromenad. Efter det blir det väl till att ligga på spikmattan framför TVn ett tag. Sen ska jag välja kläder inför i kväll och platta håret och så vidare.

Skriver förmodligen mer senare.





Kommentarer
Postat av: bea

åååh älskling varför ringde du inte och pratade om de:(



nu förstår jag va du menade med myskvällen! vi kan ta den hemma hos mig om du vill? jag har tusentals filmer vi kan kolla på, vi kan göra ansiktsmask och... åå varför sa du inte att du känner dig ur gängorna för! skulle kommit med smorning på en gång!

2009-10-24 @ 15:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0