Awesome



Såhär ser jag ut i dag. Bilden i mitten är ganska suddig men det får ni stå ut med, orkar inte ta en ny.

Jag ska snart ner till mamma och fixa med kaninen. Jossan ska även komma dit. Vi ska umgås och snacka lite skit. Tänkte att vi skulle baka kladdkaka också. Kommer bli mysigt. Var ett tag sedan jag såg henne nu.

På tal om att inte träffas på ett tag. Bea, var äääär du? Måste träffa dig min fis. Behöver mitt beroende.

I natt drömde jag en till sjuk dröm. Den vill jag inte ens skriva upp. Denna gång handlade det om mamma igen. Saknar jag mamma så mycket att jag måste drömma hemska drömmar om henne? Då är det inge vidare att sakna. Jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: bea

jag sitter fast hos Tengil! han hotar att mata mig till Katla!



(läs: jag sitter fast här hemma, albin biter mig om jag lämnar honom)

2009-10-21 @ 15:23:29
Postat av: sandra

Jag får komma på min vita häst och rädda dig. hihi

2009-10-21 @ 18:38:06
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0