Bara tisdag

Jag är så trött och har så satans ont i ryggen. I söndags tränade jag, vilket resulterade i träningsvärk i går och i dag. Men i morse var det något helt annat i ryggen. Jag prövade och stretcha lite(för att jag hade så ont), och då kändes det som om någon högg en yxa från nacken ner till skulderbladet på vänstra sidan på mig. Det gjorde så pass ont så jag tappade andan och var tvungen att försöka återfå kontrollen öven min andning. Nu har jag fortfarande jätteont även fast den värsta smärtan har försvunntit och jag kan knappt röra mig. Det är extremt jobbigt. Kan heller inte röra höger och vänster arm högre upp än axlarna. Åh, jag orkar inte med sånt häääääär.

Jag ska snart gå till bussen. Och gud nåde dig, Bea om du inte sitter på den!!(ironi). Som ni vet så har Bea en tendens att sova liiite för länge ibland. Och då har jag tagit på mig uppgiften att ringa och väcka henne om skoldagarna. Och det blir inte bara ett samtal, kan jag tala om för er. Det blir mellan tre till fem, haha.

Nej, nu måste jag börja klä på mig och sisådär.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0