Bloody thursday

Jag har inte varit i skolan på hela veckan pågrund av att jag har sovit max 4 timmar på hela veckan. Dessvärre har jag inte hunnit vila upp mig. Kan varken sova eller ens slappna av, sömntabletter kanske? Ja! Inatt när älskling gick ut i vardagsrummet med Fifi fick jag några timmars sömn i alla fall, men jag kom fortfarande inte upp. Aja.

I dag har jag tränat Fifi till max. Hon verkade tycka att det var jättefrustrerande att träna hjärngymnastik istället bara för att springa runt och stoja. Men sånt är väldigt nyttigt för hunden, så den inte blir till en livsfara för hundägaren och omgivningen.

Jag håller på och fixar i bloggen(igen, jag vet). Men jag blir aldrig nöjd. Känns som en treåring har fixat min blogg. Så ni får ha lite överseende med att bloggen ser förfärlig ut.

I morgon är det matteprov. Jag hoppas det går bra, men blir inte förvånad om jag får ett IG. Jag ska inte ta ut sorgerna i förskott, för att citera mor min.

Puss

Kommentarer
Postat av: bea

awesome header! sjukt snygg!:D

2009-10-16 @ 13:31:10
Postat av: Sandra

tack! :D

2009-10-16 @ 15:02:53
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0