Bra start

Älskling är hemma i dag från jobbet pga att han är sjuk, men det börjar bli bättre ser det ut som. Nu ska han ut i porten och måla. Det är så himla äckligt och nedklottrad i porten så man nästan får kvälningar av att vistas där. Bra att någon tar initiativet!

Min första lektion var engelska. Som vanligt var ljudnivån hög och nästan ingen koncentrerade sig. När alla bråkstakar kom in försent(som vanligt) så märkte man verkligen vilka det är som låter högst och mest. Aja. Vi fick se våra provresultat och mitt blev 80% av 90% vilket betyder att jag fick VG. 5% från MVG, vilket känns lite tråkigt. Men jag är hur glad som helst över att jag fick VG, ni anar inte. Nu känns det som att min kanna med energi och engagemang har fyllts på.

I dag blir det plugga tyska, engelska och matematik. Känns inge vidare faktiskt. Jag är rätt slutkörd. De senaste veckorna har jag inte fått nån sömn alls, vilket gör att jag inte orkar prestera bra i skolan eller här hemma. Men jag kämpar på, är inte den som ger upp i första taget.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0